KANIZSAPC

Általános Szerződési Feltételek

-szervizszolgáltatásra-

 

  1. Készüléket kizárólag munkalap ellenében áll módunkban kiadni. A Munkalap elvesztése, megsemmisülése esetén(a mindenkori szerviz díjszabásban meghatározott ügyviteli költség megfizetésén felül)csak akkor áll módunkban visszaadni,ha az átvevő személyi igazolvánnyal igazolt módon egyezik a Munkalapon szereplő Ügyféllel.

 

  1. Ügyfél köteles minél pontosabb huibaleírást adni!A pontatlan vagy valótlan hibaleírásokból eredő késedelem következményeit , valamint ennek költségét Ügyfél viseli. Amennyiben a készülék javítható,Ügyfél jogosult eldönteni,hogy kéri-e a javítást,és viseli ennek költségeit abban az esetben is, ha a javítás műszakilag lehetséges,de nem gazdaságos!

 

  1. A készülék minden esetben (bevizsgálás és javítás esetén is) legkorábban a Szolgáltató által megjelölt időpontban vehető át.A munka befejezéséről(javítási ajánlat ,vagy a javítás elkészülte) a munkalapon meghatározott módon8telefon,e-mail) értesítjük ügyfelünket.Az első értesítést követő 3 napig a munkalapon szereplő tételeket díjmnetesen tároljuk,ezután naponta a tételenként a mindenkori szerviz díjszabásban meghatározott összeget(napi1.000 azaz egyezer forint) számlázzuk ki. 30. nap után a Munkalapon szereplő tételeket értékesítjük,és a munkagíjat valamint a  tárolási és egyéb költségeket levonjuk.Amennyiben az ügyfél nem elérhető az első sikertelen értesítési kísérlet időpontjától számítandóak a fenti határidők.

 

  1. A készülék visszaadásának további feltétele a munkadíj(anyagköltség)kiegyenlítése.Amennyiben a javításra bármilyen okból nem kerül sor, a mindenkori szerviz díjszabásban meghatározott bevizsgálási díjat kell megfizetni.Ennek kiegyelnlítéséig a Ptk.397. § (2) bekezdése alapján a birtokunkban lévő tárgyakon fennállótörvényes zálogjogunk alapján a munkalapon szereplő tételeket nem áll módunkban visszaadni.
  2. Semmis az a megállapodás, amely a mindenkori hatályos jogszabályokban foglaltaktól a fogyasztó hátrányára tér el.

 

  1. A számítógépen – laptotpon lévő szoftverekért, adatokért(az adathordozók tartalmáért), belépési azonosítókért-jelszavak elvesztéséért/elfelejtéséért semmilyen felellőséget nem vállalunk! Ezért minden esetben mentse le fontos,pótolhatatlan adatait,mielőtt készülékét javításra adná!

 

  1. A javítás során kicserélt alkatrészeket csak abban az esetben szolgáltatjuk vissza,amennyiben Ügyfelünkazt előzetesen , legkésőbb a készülék átadásakorkér,és a munkalapon ez a fenntartás szerepel.Ellenkező esetben ezeknek veszélyes hulladékként megsemmisítéséről gondoskodunk.

 

  1. Az átvétel során nem látható,nem tapasztalható illetve nem jelzett hibákért,sérülésekért nem vállalunk felelősséget. Ügyfél a szolgáltatás teljesítésével kapcsolatos kifogásaita helyszínen a szervizvezetőnek iletve a kifüggesztett felügyeleti szerveknél theti meg.

 

  1. Ügyfél hozzájárul a munkalapon található semélyes adatai kezeléséhez.

 

  1. A jelen általános szerződési feltételekkel nem szabályozott kérdésekben a Ptk. vállalkozási szerződésre vonatkozó szakaszai (XXXXV. Fejezet 389.§-401.§)az irányadóak.Felek jogvita esetén kikötik a Nagykaizsai Városí Bíróság kizárólagos illetékességét.